Chantal

I Don't Believe You - P!nk

听了好伤心

Listen:

I Don't Believe You-P!nk

P!nk所演唱的歌曲"I Don't Believe You"收录于P!nk第五张专辑《Funhouse》中。它在2009年10月5日作为专辑第五支单曲发行。作为一首仅由吉他和钢琴简单伴奏配合着Pink沙哑而有质感的嗓音动情演唱的一首流行ballad,这首歌娓娓道来的是无限的感动和深思。



I don't mind it

我不在乎

I don't mind at all

我一点也不介意

It's like you're the swing set

就像你是那秋千

And i'm the kid that falls

而我是摔落在地的那个孩子

It's like the way we fight

就像我们吵架的方式

The times i cry

就像我哭泣的时候

We come to blows

我们互相打击

And every night

而在每一个夜晚

The passion's there

热情依旧

So it's gotta be right, right?

所以,一切都会好起来,对么?

No i don't believe you

我不相信你

When you say don't come around here no more

当你说别再来这里

I won't remind you

我不会提醒你

You said we wouldn't be apart

你曾经说过我们永远不会分离

No i don't believe you

我不相信你

When you say you don't need me any more

当你说你不再需要我

So don't pretend to not love me at all

所以,别假装你一点也不爱我

I don't mind it

我不介意

I still don't mind at all

我始终都不介意

It's like one of those bad dreams

就像那些噩梦

When you can't wake up

当你不能醒来

It's like you've given up

就像你已经放弃

You've had enough

你已经受够

Bu i want more

但是,我还想要更多

No i wont stop

我不想停止

Cos i just know

因为我知道

You'll come around, right?

你会回来,对么?

No i don't believe you

我不相信你

When you say don't come around here no more

当你说别再来这里

I won't remind you

我不会提醒你

You said we wouldn't be apart

你曾经说过我们永远不会分离

No i don't believe you

我不相信你

When you say you don't need me any more

当你说你不再需要我

So don't pretend to not love me at all

所以,别假装你一点也不爱我

Just don't stand there and watch me fall

只是别站在那里看我堕落

Cos i, cos i still don't mind at all

因为我,我一点也不介意

It's like the way we fight

就像我们吵架的方式

The times i cry

就像我哭泣的时候

We come to blows

我们互相打击

And every night

而在每一个夜晚

The passion's there

热情依旧

So it's gotta be right, right?

所以,一切都会好起来,对么?

No i don't believe you

我不相信你

When you say don't come around here no more

当你说别再来这里

I won't remind you

我不会提醒你

You said we wouldn't be apart

你曾经说过我们永远不会分离

No i don't believe you

我不相信你

When you say you don't need me any more

当你说你不再需要我

So don't pretend to not love me any more

所以,别假装你一点也不爱我的所有

I don't believe you

我不相信你



评论

热度(38)